خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

سلام

شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۰۱ ب.ظ

یکی از دوستان لطف کردند این کلیپ خوب رو بهم پیشنهاد کردند 

لینک کلیپ 

راستش وقتی داشتم نگاهش می‎کردم می‎خواستم خیلی راحت ignoresh کنم و بگم اینطوری بودن هیچ مشکلی نداره  :دی

تازه اونجا که گفت عمر کمتری دارند هم برام مشکلی نبود 

فقط اونجا که گفته شد مغزشون هم حفظ می‎شه من رو به فکر برو برد

خلاصه بگم در حال حاضر مغزم برام مهترینه :))

و جالب‎ترین قسمت اونجا بود که گفت 


?why is this so hard to get and so easy to ignore

well, we're human.


هیچی دیگه فعلاً دستم رو بردم بالا و تسلیم شدم و به این تحقیق 75 ساله احترام گذاشتم تصمیم به این است که هفته‎ای یک بار سر بزنم ...

راستی قسمت هفته‎های درسی  هم قرار دادم که بگم در هفته‎ای که گذشت چقدر واسه کنکور خوندم 

همین دیگه..

=================

متن کلیپ برای کسانی که نمی‌تونند خود کلیپ دانلود کنند.


  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۰/۱۹
  • ۳۶۷ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۲)

خیلی دوست داشتم کلیپ رو ببینم ولی حیف که سرعت افتضاحه. 


پاسخ:
من متن سخنرانی رو براتون قرار دادم هرچند که دیدن خود کلیپ به مراتب خیلی تاثیرش بیشتره امّا متنش بهتر از هیچی هست ;-)
:-)

پاسخ:
:)
شما می‎دونی من الان چه حالی دارم بدتر از مسئله‎ی شما چون من ترم 8 نیستم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">