خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

5 اسفند

چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۴۴ ب.ظ

ترم دو ترم‌بالایی‌ها مهندس صدامون می‌کردند که بهمون حال بدند استادا روز مهندس رو بهمون تبریک می‌گفتند خودمون به هم اس‌ام‌اس می‌دادیم مهندس روزت مبارک جملات قصاری همچون we are CPU of industry  به هم تحویل می‌دادیم. کل فامیل زنگ زدند تبریک مهندس ، روزت مبارک.

ترم 8 به جز مادرم فقط مدرسان شریف روز مهندس رو بهم تبریک گفت :))

دانشجوهای ترم بالای هیچ حس خاصّی نسبت به این روز نداشتند ، اینگونه هست که باور‌ها طی زمان نابود می‎شوند. ای کاش امروز به ترم پایینی‌ها روز مهندس تبریک می‌گفتم حداقل خوشحال می‌شدند.

می‌دونی چیه؟ شاید بهتر باشه همون تفکّر ترم پایینی‌ها رو داشته باشم چون اونطوری حداقل خودم ، خودم رو باور دارم.

مهندس روزت مبارک.

جمله قصار هم بگم؟

اگه ما نباشیم کاربرد نظریه‌ها فقط تو همون کتاب‌ها باقی می‌مونه تا همراه کتابش بپوسه.

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۲/۰۵
  • ۲۷۲ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۶)

روزت مبارک بابانوئل تئوری ها:).... لازمتون داریم مهندس:)...ببخشید دیر شد
پاسخ:
سلام
چه تعبیر جالبی :))
مرسی :)
نه نه ما هم دیگه رو مسخره می‌کنیم همه‌ش:)) می‌گیم الکی مثلا ما هم مهندسیم:))))
بعد البته الهه و هم‌اتاقی لیسانسم هم تبریک گفتن الان شب...
پاسخ:
:))
این روزها ، همه مهندس هستند شما چطور؟


(البته اگه فکر نکنید دارم هندونه تحویلتون می‌دم فکر می‌کنم شما واقعاً مهندس باشید.)

روز مهندس مبارک :دی
پاسخ:
سلام
مرسی مرسی :دی
روزِ شما مبارک. با همون حالتِ گفتارِ کلاه قرمزی به وزنِ عیدِ شما مبارک!
پاسخ:
سلام 
مرسی مرسی :))
  • امیررضا شهابی
  • منم برای دوستم اینو فرستادم:
    "به تمام کسانی که مهندسی را درک کردند، به تمام کسانی که پلی ساختند از انتهای بن بست کوچه ی رفاه تا بیکران، به تمام کسانی که خود را شبانه روز وقف کردند تا همگان شبانه روزی روشن داشته باشند، به تمام کسانی که لذتش را فهمیدند نه آنان که تنها به نامش خوانده شدند...
    روش مهندس مبارک"
    روز شما هم مبارک :))
    پاسخ:
    سلام
    قشنگ بود :)
    مرسی مرسی D:
    من صبح اس ام اس زدم به داداشم تبریک گفتم:)) اونم در جواب به من تبریک گفت! همین و بس:))
    پاسخ:
    سلام :)
    روزتون مبارک D:
    جملات قصار هم تحویل هم دادین؟ D:
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">