خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

سوءتفاهم

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۱۳ ب.ظ

سلام

راستش یه سوء تفاهم پیش اومد که خودمم توش مونده بودم چه جور توضیحش بدم کسی ناراحت نشه 

قضیه برمی‌گرده به پست قبلی

راستش با اینکه خیلی سعی می‌کنم در مقابل مسائل دور و برم منطقی برخورد کنم امّا متاسفانه سال 94 سال از لحاظ تحصیلی برای من خیلی گرون تمام شد به قولی

I never imagine that in my wildest dream

حال و هوای امروزه من اینطور هست که هنگام درس خوندن بی‌اختیار اشک می‌ریزم و به زور جلو خودم می‌گیرم که گریه نکنم به خودم می‌گم قوی‌ باش با هر سختی آسانی همراه هست و با هر آسانی سختی.

اینکه گفتم

واسه نوشت چشم‌هایی نیاز هست که مانیتور رو ببینه

به خاطر همین گریه‌ها بود (چون وقتی شما گریه می‌کنید نمی‌تونید جلوتون رو درست ببینید :D    ) و علّت این که مستقیم صحبت نکردم این بود که دوست نداشتم در مورد گریه‌هام زیاد صحبت کنم. با خودم گفتم احتمالاً این برداشت کنند که من پشت لپ‌تاپ نمیام دیگه اصلاً فکرش نمی‌کردم کسی فکر کنه من چیزیم شده :-"

اوّلش در اوج ناراحتی‌هام کلّی خندیدم ، بعدش کلّی شرمنده شدم

مرسی دوستان عزیز که برای من اهمیّت قائل شدید :)

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۲/۱۲
  • ۳۶۹ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۶)

:)
پاسخ:
:)
  • مهدی ابوفاطمه
  • منم بعضی مواقع بعضی پست ها رو خوب متوجه نمیشم
    پاسخ:

    من سعی می‌کنم عادی بنویسم نمی‌دونم مشکل کار کجاست.

    اقا خوش اومدی
    پاسخ:

    برنگشتم فقط توضیح دادم که سوء تفاهم از بین بره

    اگه می‌خواستم برگردم در مورد حرف‌های شرم‌آور آقای نادر قاضی‌پور و اون افرادی که واسه پست فیتیله من کلی پیام خصوصی دادند و من رو متّهم به خیلی چیزا کردند می‌نوشتم.

    افرادی که الان وقتی کلیپ صحبت آقای قاضی‌پور رو براشون ارسال میکنی خیلی ساده از کنار حرف‌های قاضی‌پور رد می‌شند و براشون هیچ مهم نیست.

    باید  گفت

    " فقط واسه فیتیله و فرچه رگ گردنتون میزنه بیرون؟!مهم نیست نماینده شهرتون به کلّ ملّت توهین کرده؟" 

    بقدر کافی خودم مشکل دارم نمی‌خوام این افراد بیشترش کنند.

  • فاطیما کیان
  • برای آرامش دلتون دعا میکنم ...
    پاسخ:

    مرسی لطف می‌کنید :)

    حالا خوب ه که موجبات شادی و خنده ی شما فراهم شده.
    پاسخ:
    امیدوارم که دیگران هم به این سوءتفاهم بخندند که من شرمنده نشم :)
    یه سوال.
    چی بهت امید میگه که با این اوضاع ادامه بدی؟
    پاسخ:
    فعلاً نمیتونم پاسخ مشخصی بدم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">