خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

تئوری ما و عمل اونا

سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۳۳ ب.ظ

گاهی وقت‌ها یه چیزهایی می‌بینی دلت می‌خوا آب شی بری توی زمین(البته من طی دوران دانشجوییم کار کردم ولی خب اونموقع از 18 سالگی رد کرده بودم نسبت به این پسر عکس خیلی فرق دارم)

مثل اینه که اونا معنی بیت 

برو کار می‌کن، مگو چیست کار 

که سرمایه‌ی جاودانی است کار

نخونده خیلی بهتر از ما درک کردند که فرزنداشون رو از این سن عادت می‌دند که بره پول در بیاره

اصلاً نیازی نیست که بگم تو 11 سالگی کجا بودم همین امسال چه گُلی به سر خودم زدم؟صرفاً روز رو شب کردم و گند زدم به آینده با اون نحوه درس خوندن.

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۴/۲۹
  • ۲۹۶ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۱)

  • فاطیما کیان
  • تشویق خانواده خیلی مهمه برای اینکه اینطوری کسی بار بیاد و برای پول تلاش کنه
    پاسخ:
    موافقم منم اوّل صحبتم همین گفتم که کمتر تو خانوده‌های ایرانی سعی میشه بچّه اینقدر مستقل بار بیاد و ارزش پول د ر آوردن رو ببفهمه.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">