خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

دِ آخه چرا؟

جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۴ ب.ظ

دیشب به این داشتم فکر می‌کردم که چرا music.xytune.com فیلتر شده و علّت این کار چی می‌تونه باشه؟

1) به تازگی به همسر یا دوست‌دخترشون مشکل پیدا کردن و بنا به اتّفاق همسر یا دوست‌دختروشن از این سایت خیلی آهنگ دانلود می‌کرده؟

2) خواستن اعلام وجود کنند بگند ما هم وجود داریم 

3) سادیسمشون گل کرده بوده

4) به مناسبت المپیک؟

5) از ترامپ بدش میومده؟

6) چون بعد از کلمه‌ی موزیک x و y تو آدرسشون قرار دادند؟

7) چون آهنگ‌هاش مجانی بود؟

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۵/۱۵
  • ۲۲۷ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۴)

  • فاطیما کیان
  • من از این سایت اهنگ های زیادی دانلود کرده بودم حیف که فیلتر شد :(
    پاسخ:
    جالبی موضوع اینجاست هممون فقط اظهار ناراحتی می‌کنیم و نمی‌تونیم اقدامی نسبت به این فیلتر مسخره انجام بدیم :دی
    رو چه چیز مناسبی هم دست گذاشته. :|
    پاسخ:
    بله جهان هستی خیلی با تجربه هست به این سادگی‌ها نمی‌شه حریفش شد.
    فعلاً که از فیلترشکنمون باید استفاده کنیم :دی
    (باز خوبه یکی تو این وبلاگ نویس‌ها پیدا شد این مسئله رو درک کنه :دی )
    واقعاً؟ :||| 
    یه مدّت بود تُف و لنت ُ ترک کرده بودم. :-<
    پاسخ:
    آره  :-<
    امیدوارم در آینده نزدیک با آدرس‌هایی مثل music1.xytune.com مواجه بشیم باز بهتر از استفاده از فیلترشکنه
    خواستیم فکر بیلبورد باشیم حال جهان هستی بگیریم اون پیش دستی کرد :))
    nex1music.com
    به این سر بزن
    شاید به دردت بخوره، فیلترم نمیشه!
    موفق باشی
    پاسخ:
    سپاس بابت معرفی ولی music.xytune موسیقی بیکلام خیلی قرار می‌داد و من موسیقی بیکلام‌هام و بعضاً خاص خودم که کمتر تو سایت‌های معمولی پیدا می‌شه رو از اونجا می‌گرفتم :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">