خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

انتخاب سخت برای انیمیشن اسکار

پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۰۷ ب.ظ

قبل از اینکه inside out رو ببینیم می‌گفتم یه انیمیشن پولساز دیگه که عمراً به پای وقتی ماری آنجا بود برسه.

در واقع من انیمیشن وقتی ماری آنجا بود رو همون سال اسکار دیدم و inside out رو همین چند روز پیش اونم چون برای انتخاب گروهی بود نه شخص خودم.

ولی از انصاف نباید گذشت و گفت که فراتر از انتظارم بود در واقع بنظرم این 2 انیمیشن برای سنین متفاوت هست و نباید با هم مقایسه بشه و انیمیشن ماری به مذاق مخاطبان بزرگ و یا درونگراهای دل مرده مثل خودم خیلی خوش میاد باهاش یه ارتباط خیلی خوب احساسی برقرار می‌کنیم و inside out برای کودکان و یا اونا که دلشون شاده و خوب می‌تونند بخندند البته نکه من نخندیدم چند جاش فوق العاده بود و حتّی منم خندیدم

یکیش اون صحنه آخر بود که دختره به یه پسر می‌خوره و تو مغز پسره هشدار میومد دختر دختر !!!



البته انیمیشن‌های این مدلی خوبی دیگه هم دارند و اون قابل حدس بودنشونه خیلی راحت میشه خیلی چیزا رو پیشبینی کرد مثلاً : (قبل از اینکه مثال رو بخونید پیشنهاد میشه انیمیشن رو ببینید که مزه انیمیشن نپره)

خب برمیگردیم سر مثال :

وقتی که شادی و غم از اتاق مدیریت خارج شدند و تصمیم به برگشت گرفتن گفتم خب یکی یکی راه‌ها از بین می‌ره و تهش از طریق جزیره خانواده برمی‌گردند. 

و همچنین وقتی که اون ماشین پرنده رو دور می‌ریختند گفتم خب اینا می‌افتند پایین و تهش با آواز و این ماشین میان بالا :دی

دیگه بیشتر رو مغز هم اتاقی‌ها راه نرفتم و بقیه حدس‌ها تو دلم بود.

ولی وقتی ماری آنجا بود من رو به چالش کشوند...

به هر حال من باشم بنظرم وقتی ماری آنجا بود رو ترجیح می‌دم امّا چون inside out  به بچّه‌ها اهمیّت خانواده رو بیشتر میگه مجبوراً اون رو به عنوان برنده اسکار تعیین می‌کردم.

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۰/۰۲
  • ۲۹۴ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۱)

سلام. هر دو انیمیشن های جالبی بودن، ولی ماری انجا بود واقعا تو ذهن ادم درگیری ایجاد میکرد و دنبال کردنش یه حس دیگه ای داشت. 

اون حدس زدن انیمیشن فکر کنم بخاطرِ اینه که زیاد انیمیشن می بینید. یعنی حداقل من و برادرم که هر دو حدودا به یه اندازه انیمیشن می بینیم، وقتی با هم نگاه می میکنیم هی افکارمونو میگیم که قراره بعدش چی بشه، و معمولا هم اتفاق می افته :)) هیچکدوم هم ناراحت نمیشیم چون معمولا هردومون حدس میزنیم :))

پاسخ:
بله جنس وقتی ماری آنجا بود یه چیز دیگه هست :دی
درست می‎گید انیمیشن نسبت به فیلم خیلی بیشتر می‎بینم البته ماری رو موفّق به حدس زدن نشدم و آخرین انیمیشنی که دیدم فکر کنم بر می‌گشت تابستون انگری بردز.(سالی 5تا انمیشن می‌بینم فکر کنم)
من معمولاً علاقه‌ای ندارم یکی ته داستان رو بهم بگه واسه همین اگه حدس بزنم با اجازه اطرافیان هستش.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">