خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

فرصت گل‌زنی

چهارشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۲۵ ب.ظ

مهم نیست توی ایران بازی کنی یا توی اسپانیا اگه عادت داشته باشند بهترین باشی و یه جایی نتونی انتظار بالا رو برآورده کنی مورد انتقاد قرار می‌گیری ، فشار مضاعف می‌شه و از پس این نگاه‌های نقادانه بر اومدن خیلی سخت می‌شه.

وقتی که این روند طولانی بشه ، آدم انرژی قدیم رو نداره و بطور فرسایشی فقط رو به جلو حرکت می‌کنه و اوضاع بدتر می‌شه.

به هر حال همچنان بازیکن‌های سرسختی هستند که تسلیم نمی‌شند و سعی می‌کنند وضعیت رو جبران کنند ، کمتر خسته می‌شند و بیشتر تلاش می‌کنند. و منتظر فرصت می‌مونند تا دوباره برگردند. و بارها شاهد برگشت آن‌ها و افتخار آفرینی از نوی آن‌ها بودیم. 

و حقیقت هم همینه که هیچ کس آدم‌ آهنی نیست و هرکس فراز و نشیب‌های خود رو داره و به عنوان بازیکن زندگی خودمون باید بتونیم در مقابل این سختی‌های بایستیم و کم نیاریم تا فرصت لازم پیش بیاد و ازش استفاده کنیم.

و اینکه گاهی اون نگاه نقادانه خودمون از همه بدتر و بیشتره و باید خودمون به خودمون فرصت بدیم ؛ ایمان داشته باشیم به خودمون ، هدفمون و سرنوشتمون.

======

خب حالا که فوتبالی صحبت کردم برد دیروز استقلال رو هم تبریک می‌گم (البته که من پرسپولیسی‌ام :دی ) 

یه چیزی که درک نمی‌کنم فحش‌های تماشاگرهای استقلالی دیروز توی ورزشگاه پرسپولیسی‌ها بود) و یا ناراحتی شدید پرسپولیس‌هایی که چرا دیروز استقلال برده.

اینقدر تعصب به نظر من یکی اصلاً درست نیست.

----------

باید انیمیشن توی عکس رو دیده باشید تا ارتباطش با موضوع صحبتم رو متوجه بشید.


  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۱/۲۰
  • ۳۲۵ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۴)

اون راه یوتیوب از همه بهتره:-))
پاسخ:
:))
سلام مجدد. یعنی چی که فقط اون هست؟
یعنی در سطح اینترنت پیدا نمیشه لینک دانلود اونا؟
اگه دارید لینک دانلود رو که خب میل دارم ببینم ولی فکر کنم برادرم بتونه پیداش کنه :-? یعنی امیدوارم پیداش کنه اون اولی رو :))) اگه نشد که دوباره خبر میدم ممنون
پاسخ:
سلام
این داستان برای یک بازی هست و تنها انیمیشن ساخته شده final fantasy vii advent children هستش که تو ایران هم دوبله شده. بقیه داستان‌ها رو شما یا باید برید بازی رو انجام بدید یا برید از youtube انیمیشن‎های پخش شده توی بازی رو که به هم چسبوندند دانلود کنید و اونا رو نگاه کنید یا برید توی سایت صحنه به صحنه بازی یا داستان هر شخصیت رو بخونید ( به انگلیسی).
:)))) ممنون از توضیحات مفصل شما. موندم اول اون قدیمیه رو ببینم یا همینطوری برم سراغ 2005؟ :/ منظورم اینه که داستانهاشون به هم وصله دیگه؟ پس باید اون 1997 رو دید؟
پاسخ:
ببخشید خیلی دیر پاسخ می‌دم.
بله داستان‌ها به هم وصله و اوّل باید Crisis Core: Final Fantasy VII و بعدش 1997 بعد final fantasy avent children بعد Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII
فقط مشکل اینجاست که فقط 2005 انیمشن هست اگه واقعاً می‌خواید دنبال کنید بگید تا راهنمایی کنم چی کار کند.
فکر کنم این انیمیشن اینقدر خوب بوده که پروفایل های وبلاگیتون شده. شایدم اون شخصیت خاص. 
من دنبال انیمیشن میگشتم، پس اینو میذارم برای داتلود :))
پاسخ:
امیدوارم خوشتون بیاد البته 2005 final fantasy advent children ادامه‎ی داستان final fantasy vii هستش که سال 1997 به بازار اومد و همینطور قابل ذکره که داستان بازی Crisis Core: Final Fantasy VII هم که طرفای 2007 اومد داستان قبل از نسخه 1997 هستش و داستان بازی Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII که مربوط به سال 2008 میشه برای بعد از انیمیشن 2005 هستش :/
در کل اینا رو گفتم اگه با دیدن انیمیشن یه مقدار گیج شدید سخت نگیرید عادی هستش :))
راستی  final fantasy advent children سال  2009  یه نسخه دیگه ازش اومد بیرون که یه جورایی DC محسوب میشه و یه چند ثانیه‎ای اضافه داره (نسخه‎ای که دارم مدّت زمانش 2:06:27 هستش)
در کل Cloud Stife ویژگی‎ که داره اینه که با اینکه قهرمان هست رفتارش مثل بقیه قهرمان‎ها نیستش ، شکست می‎خوره ، ممکنه دروغ بگه و ... در کل یه قدیس یا ی آدم خیلی کامل نیست ، توانایی‎هاشم مادرزادی نیست ، شخصیّت خیلی آرومی داره و کلاً من با cloud و vincent خیلی خوب تونستم ارتباط برقرار کنم هرچند که تیپ شخصیتیم تفاوت داره و همینطور sephiroth هم قابل درک هست هرچند که نشه باهاش همزاد پنداری کرد.
چقدر در موردش نوشتم :))
اذیتتون نکنم این عکس رو به این خاطر انتخاب کردم که صحنه جنگ Cloud با Kadaj هستش که اگه خوب به عکس خیره بشید یه سفینه هوایی رو می‎بینید که دوستان Cloud تصمیم می‎گیرند از صحنه مبارزه فاصله بگیرند و در واقع اطمینان خاطر که Cloud  به تنهایی از پس این مبارزه بر میاد واسه همین وقتی سفینه دور میشه Cloud لبخند می‎زنه چونکه بهش اون فرصت داده شده که بتونه خودش ثابت کنه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">