خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

دهه طلایی کارتون :دی

پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۴۴ ب.ظ

بعد از کلی نوشتن و منتشر نکردن فکر کنم این یکی منتشر بشه.

نمی‌دونم از کجا ذهنم به این آهنگ رسید ولی مهم نیست دنبال منطق نیستم که چه سلسله مراتبی از اتّفاقات من رو به این آهنگ رسوند فعلاً می‌خوام ازش لذّت ببرم و برام مهم نیست چقدر امروز الکی وقتم رو از دست دادم.
ما کودکیمون با این انیمیشن‌ها سپری شد و کلی مفاهیم ازشون یاد گرفتیم و حالا از آهنگ‌هایی که معنیشون رو نمی‌دونستیم لذّت می‌بریم. یعنی یک دهه طلایی برای متولد شدن :)
خوشحالم که خانواده‌ام در اون زمان فیلم دوست بودن و اینکه همچنان به انیمیشن علاقه دارند با این تفاوت که دیگه پدر از دوستش فیلم ویدیو نمی‌گیره بیاره خونه پخش کنه تا همگی لذّت ببریم.
دیگه قانون کپی رایت رو با دو دستگاه ویدیو زیر پا نمی‌ذاریم بلکه با چند کلیک ساده.(البته من نسبت به کپی رایت صدای دوبله‌ها حساسم (شاهکار کردم :-))  ))

دیگه نیازی نیست برم خونه پسرخاله‌ها که آپدیت بشم و عصر یخبندان یا شرک رو قبل از اینکه توی بازار پخش بشه و تلویزیون هزاران بار نشونش بده ببینم.

الان اینطوری شده چند سال قبل از اینکه incredibles 2 بیاد مژده‌اش رو به خانواده می‌دم البته نمی‌دونم واکنش توی دلشون چطوریه
شاید بگن خب حال که چی این رو چند سال زودتر به ما میگی؟؟؟ شایدم مثل من خوشحال بشند :دی
به هر حال یه چیزی هست که تغییر نمی‌کنه و اون اوّلین خاطره‌هایی هستند که این انیمیشن‌ها و فیلم‌ها برای من ساختند از خاطره‌های بد مثل ترسیدن از فیلم blade  گرفته تا اوّلین گریه کردن که با کارتون شیرشاه بودش ، از اوّلین انیمیشن‌هایی که موسیقی متنشون من رو مجذوب کردن sinbad : legend of seven seas تا انیمیشن‌هایی که داستانشون من رو به شدّت درگیر خودش کرد
final fantasy advent children
انیمیشن‌هایی که شخصیّت‌هاش فوق‌العاده بودند هرچند متقلب باشند من رو به شدّت جذب خودشون می‌کرد the road to eldorado 
اغلب انیمیشن‌هایی که توی کوکی دیدم موقع خواب خودم رو همراه یا جای قهرمان داستان می‌ذاشتم و تصورات خودم رو می‌ساختم که لزوماً داستان اصلی نبود ولی شخصیّت‌ها بود.
انیمیشن‌هایی بودند که اون زمان هیچی ازشون نفهمیدم ولی خیلی جذاب بود (چند سینمایی pokemon)
تازه از خوشگلی بعضی از دخترای انیمیشن‌ها هم متعجب می‌شدم (آناستازیا)  یا دخترایی که خیلی خوشگل نبودند ولی خیلی جذاب بودن (شاهزاده مونونوکه)

این آهنگ رو از دست ندید.
================
روز مهندس هم تبریک :)

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۲/۰۵
  • ۲۵۹ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">