خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

I Giorni

چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۷ ب.ظ
اگه روزی ازم بپرسند کدوم آهنگت رو بیشتر دوست داری احتمالاً جواب مشخص ندارم ولی اگه بپرسند این روزها چی گوش می‌دی می‌گم که این روزها رو گوش میدم در واقع آهنگ i Giorni (این روزها) ludovico einaudi عزیز آهنگی برای تمام فصول هستش.
می‌دونی؟
امروز داشتم وسایل رو جمع می‌کردم.فردا باید خوابگاه رو تخلیه کنم و 7 روز آوارگی به همراه انجام 4 پروژه و گزارش سمینار باقی مونده.
خیلی خسته‌ام و برای این 7 روز آماده نیستم.
وسایل رو جمع می‌کردم تمام این سال سخت مرور شد، برگه درخواست خوابگاهی که توش نوشته بودم برام مقدور نیست خوابگاه خودگردان برم و خوابگاه دولتی می‌خوام،(یادآور روزهای سخت و روزی که خوابگاه گیرم اومد شد)  دست‌نوشته یه کودک که بهش ریاضی درس می‌دادم، دفترم که توش کلمات ترکی نوشته بودم واسه یادگیری، جزوه‌ هر درس و ماجراهاش، بروشور رستوران‌هایی که با پیگیری سامانه‌های خرید اینترنتی غذا با قیمت ارزون خرید می‌کردم، نوشته‌هایی که به دیوار جایی می‌چسبوندم که فقط خودم ببینمشون. برای اینکه بعضی چیزا فراموش نکنم.
برام خیلی غم‌انگیز بودش، به خاطر اینکه درسم خیلی افت کردم و پذیرشش برام سخت بود برام پذیرش دیگر اتّفاق‌های این سال تحصیلی هم سخت بودش.(اتّفاقات غیر درسی)
آهنگ i Giorni رو گوش می‌دادم جوری ساز می‌زنه انگار می‌خواد بگه ناراحت نباش قوی باشه زندگی جریان داره؛ به هر حال تصمیمی بود که گرفتم پایان بدم به این شرایط فعلی و بهتر از پیش قدم برداشتم؛ ولی حفظ روحیه سخته.
دوست ندارم هم‌اتاقی‌ها گریه رو ببینند روم رو به دیوار می‌کنم و به نقطه‌ای خیره می‌شم مثلاً.
می‌دونی درونگراها خوب بلدن خودشون با خودشون کنار بیان.
می‌دونم که هرچی ناراحتی برای امروز بود دیگه گذشت و سبک شدم؛ آدمی هست دیگر...
از نسیمی که روی گونه‌های خیس می‌گذرند و خنک میشم لذّت می‌برم تا خشک بشند. شاید مسخره باشه ولی آرامش پیدا می‌کنم با  همین نسیم ساده.
قبل از هرچیز آدم باید بتونه خودش رو ببخشه بدونه که اشتباه می‌کنه و ربات نیست نه اینکه بهونه‌ای واسه تسلیم شدن یا کم‌کاری باشه بلکه دلیلی باشه که امیدت رو بدست بیاری و باز ادامه بدی. در واقع باید یاد بگیریم روحیه مداوم حفظ بشه و جاهایی هم اجازه بدیم که خودمون رو خالی کنیم. با خودم مرور می‌کنم که وقت جا زدن نیستش و اسیر گذشته نشم بهونه‌ای واسه جا زدن نیست و خیلی‌ها بودن که با شرایط خیلی سخت‌تر به موفّقیت‌های باور نکردنی رسیدند.
منتظر تیکه‌های زیبای آهنگم می‌مونم در واقع هر هفته حالم خوب هستش بیشتر آهنگ گوش می‌دم و وقتی ناراحتم کمتر. باید یا دبگیرم که موقع ناراحتی هم گوش بدم.
دانلود آهنگ i Giorni بیکلام 
نسخه وکال Katherine Jenkins جفتشون زیبا هستند.
من از فردا به مدت نامعلومی دسترسیم به نت قطع میشه؛ امیدوارم بتونم به نت دسترسی پیدا کنم برام دوری از اینجا و آدماش سخت شده.
  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۴/۲۱
  • ۲۶۹ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۱)

  • الهه نوراللهی
  • آهنگ بی‌کلام زیبایی بود. ممنون. :)

    همیشه بعد ترک کردن کارهایی که شروع کرده بودم حسرت خوردم. یه کارهایی رو دوست داشتم و گفتم «تهش چی بشه؟» «برای من که لازم نمیشه هرچند دوستش دارم» ولی‌ همشون نیازم شدند، یا حسرت خوردم که چرا ناتموم رها کردم،
    تنها راه همین ادامه دادن ه.
    پاسخ:
    خوشحالم خوشتون اومده :)

    keep moving forward :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">