خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

آخه چه اسمی بذارم؟

دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۴۰ ب.ظ

سلام

راستش ترم هنوز تمام نشده ...

یه پروژه دیگه باقی مونده ...

استاد گفته تا فردا یه اسم برای موضوع سمینار ذارم که عامه پسند باشه یه جورایی باری همه قابل درک باشه 

یه چیز نشد.

عنوانم 2 خط هست (جداسازی کور منابع مالتی مودال از دیدگاه تئوری اطّلاعات :)) )

حالا من اینو چطوری قابل فهم کنم؟


خلاصه مطلب اینطوریه:

فرض کنید توی یه اتاق 5 نفر دارند صحبت می‌کنند حالا ما 5 یا بیشتر میکروفون داریم که صدای این افراد رو ضبط می‌کنه هدف اینه که بشه صدای این افراد رو از هم دیگه جدا کرد.

حالا چون کار سختیه از ویدیو ضبط شده هم استفاده می‌کنیم که با کمک ویدیو بتونیم پردازش صوت رو انجام بدیم(اینکه هم از صدا و هم تصویر استفاده می‌شه یعنی از چند مودالیتی داریم استفاده می‌کنیم)

این مسئله روش کار شده قبلاً و مقالات متعددی هم هست حالا برنامه اینه که با کمک یه مبحثی به نام تئوری اطّلاعات بشه این الگوریتم‌ها رو بهبود داد که کاریش نداریم ...

من موندم به پروژه فکر کنم یا تا فردا صبح یه اسم از خودم در بیارم :|

کسی اسمی پیشنهاد داره؟


اصلاً تو اسم از تئوری اطّلاعات هم استفاده نشد نشد :| 



(نظرات بدون تایید هست لطفا پیشنهاد بدید)

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۵/۰۲
  • ۲۶۵ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۲)

اولش فک کردم اشتباه تایپی داری که منابع مالیاتی رو نوشتی مالتی!! -_-
بعد از خوندن توضیحات و تفکر عمیق تازه فهمیدم منظورت چیه!!

اشتقاق اصوات یا تفکیک صدا های گنگ! پیشنهادات منه (پیشنهاد دادنم تو حلق خودم)
پاسخ:
مرسی از نظرت :))
حالا ممکن نفهمیدم دقیقا قرار چه اتفاقی بیوفا تو مقاله ت ولی بنظرم آگه قرار عامه آون رو بفهمن، همین توضیحاتی که دادید ازش به اسمی در بیار. مثلا تفکیک صدا با روش فلان فلان :)) یعنی هم یک جور که من مخاطب عامه بفهمم هدف مقاله چه و هم اینکه تو پشت بندش روش تخصصیت رو به مخاطب خاصت معرفی کنی :))) 
پاسخ:
مقاله نبود که د:
مرسی از نظرت:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی