خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

موسیقی نوشت 2

يكشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۲:۳۲ ب.ظ
James Arthur

پسر جوانی که از به نمایش گذاشتن لطافت احساسش هیچ ابایی نداره.
برنده نهمین دوره از برنامه x factor توی آهنگ Say You Won't Let Go افکار عاشقانه‌اش رو به تصویر می‎کشه شاید اینجور فکر کردن برای هرکسی خوش‌آیند نباشه و شاید هم مورد تمسخر قرار بگیره. ولی با خوندن این آهنگ به افرادی رویاپرداز که توی روابط دو نفرشون قلبشون حکمرانی می‎کنه کمک شایانی کرده. افرادی که سعی دارند طرف مقابلشون رو به بهانه‌های مختلف شاد کنند حتّی اگه این شادی به انجام کار ساده‌ای مثل فراهم کردن صبحانه توی تخت و بوسیدن پیشونیش باشه.
خیلی روان می‎خونه و فکر کنم اگه آدم با دقت گوش بده بدون خوندن متن آهنگ هم بتونه کلام رو متوجه بشه.
توی این ترک این قسمت رو بیشتر از همه دوست دارم که می‎گه :

Oh, and you look as beautiful as ever
And I swear that everyday you'll get better​


می‎دونی شاید یه شخص اینقدر زیبا باشه که آدم قادر نباشه اصلاً بهش نگاه کنه ولی بعد اینکه یه رابطه شکل بگیره این رفتارهاست که روی دید ما تاثیر داره و وقتی یکی عاشق باشه و معشوقت اون طور که برای آدم قشنگه رفتار کنه روز به روز اون رو زیباتر می‎بینه.

دانلود آهنگ 

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۸/۱۴
  • ۲۹۰ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۲)

نه فقط وب تو
از چند نفر دیگه هم که زیاد آهنگ گوش میدن اینو به عنوان پیشنهاد آهنگ شنیده بودم
و یه جورایی بنظر رسید مهم و فراگیر شده 
جالا من یه چیزی گفتم دیگه :))))) دقت بیجا مانع کامنت است
پاسخ:
باشه چشم گیر نمی‎دم :))
سلام.
برام جالبه که این آهنگ اینقدر معروف شده. منم گوش دادم بارها و خوشم اومده ولی فکرنمیکردم اینقدر هم چیز جالبی باشه...
در هرصورت ممنون باعث شدی از لیستم دوباره گوش بدم
پاسخ:
الان چون اینجا معرفیش کردم می‎گی که خیلی معروف شده؟
خب من آهنگ‎هام دوست صمیمیم هستند و باهاشون خیلی ارتباط برقرار می‎کنم. :)
خواهش می‎کنم ;-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">