خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

موسیقی نوشت 5

سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۵۸ ب.ظ
(Stir It Up (Chicken Little
Patti Labelle & Joss Stone

از یادگاری‎های انیمیشن به یاد ماندنی انیمیشن زیبای جوجه کوچولو رو می‌تونم به این موسیقی زیبا اشاره کنم. وقت‌هایی که می‌خوام روزم رو خوب شروع کنم و به خودم انرژی بدم این آهنگ یکی از گزینه‌هام هستش. راستش خیلی راحت می‌شه با متنش همزاد پنداری کرد وقتی که می‌گه:


Chase my dreams through the polluted air
Walking on a wire, running out of time​

صبح وقتی کنار خیابون رد میشم و این تیکه رو زمزمه می‎کنم.

Words jump off the pages
Passion hits the street​

و انرژی می‎گیرم راستش تو روزهایی ک مشکلات مثل یه فیلم سینمایی غیر منتظره و عجیب رخ می‌دند و حال بدم باعث می‎شه این مشکلات تبدیل به سریال بشند روحیه رو بالا نگه داشتن سخته و آهنگ‌های اینچنینی دلگرم کننده هستند.

دانلود آهنگ

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۹/۲۸
  • ۲۳۴ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۱)

نوستالژیک بود احساس گوش کردنش:)))
تشکر
پاسخ:
من بچه بودم انیمیشن رو دیدم اون موقع معنی آهنگر و نمیدونستم :))
چقدر با این انیمیشن خندیدم :دی
خواهش‌‌ می‌کنم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">