خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

وقتی نهال بودم

پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۱۴ ب.ظ
روی سنگ‌فرش‌های مربعی پیاده‌رو L مانند حرکت می‎کردم که صدای 2 دختر بزرگ رو شنیدم که میگفتن این پسره چرا اینطوری راه میره؟ فلجه؟
برای یه  پسر 5-6 ساله اونم به جثه ریز میزه من سخت بود که توی هر قدمش پاشو رو بذاره رو مربع 2تا جلویی، در واقع پاهام رو خیلی کش می‌آوردم و کاملاً غیرعادی می‎شد.
موزائیک‌های درمانگاه رو بیشتر دوست داشتم چون سیاه سفید بودند؛ یه موزاییک رو که فاصله خوبی داشت انتخاب می‎کردم و با حرکت‌های L مانند به سمتش حرکت می‌کردم. فکر کنم توی درمانگاه افراد خیلی بیشتری مظنون می‎شدند که من مشکل ذهنی یا جسمی دارم :دی به هر حال من بدون توجه به دیگران سوار بر اسب رویاهام روی زمین واقعی بودم.
از شطرنجی که از 3-4 سالگی مهره‌هاش رو دست می‎گرفتم و خیلی وقت‌ها بدون صفحه شطرنج با مهره‌ها داستان سرایی می‌کردم و روی مبل‌های خونه می‎چیدمشون و از جنگ تن به تن تا استراتژی‌های جنگی رو بازی می‌کردم الان بازی‌های هر چند ماه یک بار باقی مونده و قدم‌های L مانند که گاهاً با موسیقی همراه می‌شه حالا چه روی پشت‌بوم ساختمون دانشکده دانشگاه کارشناسی باشه چه موزاییک‌های خوابگاه (خصوصاً شب امتحان) و چه سنگ‌ فرش‌های پیاده‌رو تهران وقتی که یه روز خوب رو سپری کرده باشم و در حال برگشت به خوابگاه باشم.
اینقدر در افکارم غرق می‎شم که متوجع نیستم که چقدر غیر عادی دارم تلاش می‎کنم که به مربعی که از قبل نشون شده برسم. اینقدر غیرعادی هستم که سگ کنار کیوسک به من مشکوک شود و بلند پارس کند. :دی
توضیح: در شطرنج اسب به صورت L مانند حرکت می‌کند.
فکر کنم هنوزم نهال باشم :))



  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۱/۱۹
  • ۳۴۵ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۴)

  • الهه نوراللهی
  • سلام. :دی
    "البته نه با الگوی L" :دی
    معمولاً یکی در میون موزائیک‌ها رو می‌رم، یا اگه مورب باشن پاهام رو گاهاً مورب می‌ذرم. :)) پا روی خط نره و ... :))
    پاسخ:
    حدس زدم یه ''نه'' جا انداخته باشین:دی
    :)) شادی‎هات برقرار:دی
  • الهه نوراللهی
  • تقریباً من هم معمولاً با الگو در پیاده رو راه می‌رم، البته با الگوی L :دی
    به نظرم زیبایی زندگی به همین زنده بودن کودک درونش ه. :دی
    پاسخ:
    سلام :)
    چطوری این الگو برای شما شکل گرفته؟
    اوهوم این کار بهم انرژی مثبت هدیه می‎کنه :دی
    آخی :)))))))))
    پاسخ:
    در جواب آخی چی بگم؟
    زندگی شطرنجی...

    +ممنون که نوشتید
    پاسخ:
    زندگیم شطرنجی نیست، شطرنج بخشی کوچیکی از زندگیمه.
    سپاس که خوندید:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">