خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

فلسفه ببینیم 1

دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۱۵ ب.ظ

چند وقتی هست که آروم آروم دارم به فلسفه روی خوش نشون می‎دم :))

تصمیم دارم که کلاس‌های هاروارد micheal sandel رو تماشا کنم. تقریباً هر 10 روز یکی حالا شاید بعداً سرعت دادم.

خوشحال می‎شم هرکسی که مایل بود تماشا کنه و نظرش رو اینجا بیان کنه.

قسمت اولش رو که دیدم یه سری موقعیت‌ها رو بیان می‌کرد و نظر می‎خواست. من که بعداً نظرهامو می‎نویسم از خوندن نظرهای بقیه هم خوشحال می‎شم.

قسمت اوّل

سایت این کورس


  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۱/۳۰
  • ۲۱۲ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۱)

هروقت شروع کردم اطلاع می‌دم، مرسی بابت نشرش
پاسخ:
:)
اگه نیاز به زیر نویس داشتی خود یوتیوب زیرنویس اتوماتیک می‎کنه 80 درصد به بالا صحیح می‎نویسه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">