خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

حال خوب

دوشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۳:۰۶ ب.ظ
این حال خوب ناخوانده که چند روزی مهمانم هست را دوست می‎دارم و سعی می‌کنم که زودش ندهم دامن از دست. با اینکه خیلی کار رو سرم ریخته آرامش خوبی پیدا کردم و حس می‌کنم که انرژی کافی برای دویدن و رسیدن اهدافم دارم.
 برخلاف اون افرادی که دوان دوان از این بارون دلچسب فرار می‎کردند منم مثل سیگاری‎های دانشگاه یا پرنده‌های عاشق که غذا سفارش دادند و دو نفره ناهار خوردند؛ سعی کردم که سهم خودم رو از این هوا بگیرم :دی
هندزفری توی گوشم گذاشتم و اجازه دادم که باران صورتم رو نوازش کنه و آهنگ falling slowly احساسم رو به پرواز در بیاره.
با اینکه فکر نمی‌کنم هیچ‌وقت عشق در نگاه اوّل برام جوری رخ بده که یه عشق دو طرفه رخ بده و ثمر بده ولی این آهنگ قشنگ توصیفش کرده؛ ببینیش، مجذوب چشاش بشی و یه حسی از ته قلبت بگه نمی‌خوای از دستش بدی. یه حسی پیشبینی نشده‎ی جذاب که زبانت رو بند بیاره و ندونی به این غریبه چی باید بگی یا اصلاً چه واکنشی نشون بدی. 
 تصورش تو این هوا لذت‌بخش بود.
یادم باشه یه روز از Marketa Irglova بنویسم.
  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۱/۲۷
  • ۱۹۱ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۱)

آهنگش حس خوبی داشت.
من دوست ندارمعشق در یک نگاه رو تجربه کنم اما یه جوری توصیف کردی که آدم به قلقلک میوفته👌
حس خوبت مستدام
پاسخ:
عشق تو نگاه اول یه حس خوب رو منتقل میکنه ولی چیزی نیست که عقل با راحتی بپذیراش و می‌گه که عشقی که طی زمان و شناخت بالا صورت بگیره رضایت قلبی بیشتری رو دارا میشه و پایدارتر خواهد بود.
خوشحالم که آهنگ خوشت اومده. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">