خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

موسیقی نوشت 11

سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۳۳ ب.ظ
مونده بودم با چه آهنگی تمومش کنم. می‌دونی کلی هنرمند هستن که باید در موردشون می‌نوشتم ولی وقتی تصمیم بگیری که تمامش کنی انتخاب آخرین بین گزینه‌های زیاد سخته.
طبق آمار last fm این آهنگ بیشترین سهم میزان شنیده شدن توسط من رو دارا هست. نه بیکلامه نه شاید اصلاً به قیافم بیاد که گوش بدمش.
شاید همتون اون رو با فریادهاش به یاد بیارید یا شاید هم خاطره ساز دوران دبیرستان خیلی‌هاتون بوده باشه.
 Linkin Park

وقتی گوشش می‌دی انگار که صندلی کنار خودش گذاشته و می‌گه بیا کنارم بشین و سرت بذار رو شونم هرچی دوست داری گریه کن و بعد با هم بلند شیم ادامه مسیر رو و دلی آزاد طی کنیم.
با اینکه خیلی شنیدمش ولی خیلی راحت می‌تونه اشکم رو در بیاره.
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۴/۱۲
  • ۲۶۴ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۲)

عجب :| والا یکی از بخشای جالبِ این وبلاگه و نشون دهنده ی یکی ازعلایق مهمت D:
پاسخ:
تصمیم دارم فیلم ببینم و در موردشون بنویسم :دی

چه آهنگی گذاشتی. بعضی وقتا بهش گوش میدم...

دیگه موسیقی نوشت نداریم یعنی؟
پاسخ:
خوبه که بهش گوش میدی.
نه فکر نمی‌کنم کسی خوشش بیاد :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">