خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

پست احتمالاً موقّت

يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۰ ق.ظ

الان ساعت 12:35 هستش و من همین الان پاورپوینت سمینارم رو تمام کردم.

خب قرار بود که دیروز عصر تمام بشه. :(

و طبق پست قبل قرار بود که من نذارم که برای این سمینار بی‌خوابی بکشم به این یکی قرار رسیدم خدا رو شکر :))

خیلی براش زحمت کشیدم و رو خیلی از اسلایدها فکر کردم امیدوارم فردا خوب پیش بره.

دوست داشتم به یکی نشونش بدم ولی تو این خوابگاه کسی نیست خوشم بیاد نشونش بدم :|

یکی از بچّه‌های کارشناسی بود که غیبش زده :|

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۴/۱۸
  • ۲۰۸ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۱)

ارائه‌ی خوبی داشته باشیییی :)
پاسخ:
مرسی :)
دشیب خوندمش انرژی داد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">