خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

اضافی

۰۱
فروردين

به رسم ادب سال جدید رو تبریک می‌گم :دی 

خب از خط بعدی هم توصیه می‌کنم نخونید چون حوصله‌ی پاسخ به افرادی که از خوندن متن زیر ناراحت می‌شوند ندارم. البته می‌تونید بخونید و بهم توهین کنید برای من اهمیتی نداره. 

امسال توی تبریک‌هایی که بهم گفته شده، بیشتر افراد بهم می‌گفتند که ان شاء الله سربازیت زودتر تمام شه. من متوجه نمی‌شدم که این حرفشون الان دعا هست یا نفرین به هر حال منم تشکر می‌کردم  دعای خیر برای اون‌ها. از این جهت می‌گم نفرین که تاریخ اتمام سربازی من از همین الان مشخصه و تنها راه زودتر تمام شدنش مرگ هست که با توجه به شرایط فعلی خیلی هم دور از ذهن نیست. افراد افسار گسیخته‌ای که پس از حمله به شمال به حال نیز قصد جان مردم جنوب کرده‌اند. احتمالاً برای من خبر هلاک شدنشون توی جاده ناراحت کننده نیست. 

حالا خودم همچین آدم جون دوستی نیستم و جدا از بیماری و برق گرفتگی توی محل سربازی احتمال تصادف توی مسیری که باید به سربازی برم کم نیست. همینطوریش هم نمی‌دونم چرا زنده‌ام و اضافی‌ ام ولی خب نمی‌تونم ببینم قاتلان آسوده به سفر می‌روند و بی‌تفاوت باشم.

امسال رو با آهنگ Love in the Dark شروع کردم، چند سال پیشاین آهنگ رو از شخصی دریافت کردم و خیلی ناراحتم کرد. ولی خب در سال 98 بیشترین تعداد دفعات شنیده‌ شدن از جانب من رو به خودش اختصاص داد و احتمالاً در سال 99 هم این روند ادامه خواهد داشت. 

نمی‌دونم در سال جدید چه چیزهایی در انتظارمه اصلاً بهش فکر نمی‌کنم. فقط منتظرم زمان تصمیم بگیره. با این حال تا الان سعی کردم برای دوستانم نقاب بزنم و آهنگ‌های آروم و امید بخش بفرستم :)) 

 

  • Vincent Valantine