خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

تأسف

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۰۵ ق.ظ

ساعت یک نیمه شب هست و من منتظر یه سری تمرین از دوست فارغ التحصیلم و حتّی نمی‌دونم که این پاسخ ها به درد تمرین امسال می‌خوره یا نه  :(

تو این دوره‌ فشار خیلی زیادی رومه  کنکور هم دارم به زور هندل می‌کنم دیگه این تمرین دانشگاه ... :(

تازه قراره من این پاسخ‌ها رو به 3 نفر دیگه بدم و اونا هم کپی کنند ...

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۸/۱۱
  • ۱۹۵ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">