خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

کمبود صندلی در مجلس

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۰۰ ق.ظ

برجام بدون شرح

قصد جبه‌گیری سیاسی ندارم فقط می‎گم زشته تو مجلس به جای گفتگو اینطوری تو سر و کله هم بزنند نماینده‎های مجلس باید رعایت ادب رو حفظ کنند (خودم با این جمله آخر خندم گرفت چقدر ادب :)) )

 می‎خواستم سناریو واسه این عکس‌ها بسازم به دلیل وضعیت درسی بیخیال شدم و به همین یه عکس بسنده  می‎کنم فکر کنم با همین یه عکس کل حرفام زده بشه

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۰/۲۸
  • ۲۵۶ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۳)

:-0
مجلس که نیست...
پاسخ:
من موندم خانوما تو مجلس چی کار می‎کنند اونا که نمی‎تونند پاشن برند تو سر مردها بزنند :-؟
یادمه یکی دو سال پیش تو شبکه ی یک دو نفر بودن داشتن درباره ی یه سری مسائلی حرف میزدن کامل یادم نیست ولی خوب یادمه که یکیشون گفت تو مجلس ما رئیس مجلس باید حافظ بخونه تا اقایون بشینن سرجاشون :))
واقعا زشته رئیس مجلس از اونجا هی اعلام کنه اقایون بشینید و سکوت ورعایت کنیدو اینا :|
پاسخ:
:))
واقعاً زشته
  • فاطیما کیان
  • مجلس کشور ما فقط چماق کم داره 
    پاسخ:
    دقیقاً D:
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">