خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

دلخوشی‎های کوچولو

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۴۶ ق.ظ

 

این روزا دلم به این خوش می‌کنم که هنوزم می‎تونم سوال‎هایی که کتاب حل کرده به روش خودم کوتاهتر حل کنم.

هرچند که این مسئله مهم نباشه و احتمالاً هزاران نفر دیگه هم واسه این سوال ، مثل من حل کنند یا حتّی بهتر از آن

من فقط دنبال بهانه‎ای واسه لبخند کوتاه هستم.

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۱/۱۹
  • ۲۹۷ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۳)

من ازین دلخوشیها در  دبیرستان  خیلی داشتم و نه فقط لبخند کوتاه که عمیقا شاد میشدم که تونستم ازبعدی به قضیه نگاه کنم که نویسنده ننوشته و خیلی از دوستانم هم متوجه ش نشدن!
پاسخ:

حس متفاوت بودن داشتید

 ;-)

زندگی همین بهانه هاست فکر میکنم!!
کلیشه ای شد؟ :))
پاسخ:

زندگی‎ همین بهانه‎ها نیست اینا فقط قرص مُسکنی هستند که برای لحظه‎ای آدم رو آروم می‎کنه.

  • امیررضا شهابی
  • خب این دلخوشی ها هم جزئی از زندگی هستند و اتفاقا فکر میکنم خوب باشن :-)
    پاسخ:

    بله خوب هستند اگه نبودند که دیگه هیچ.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">