خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

فکرهای کودکانه

پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹ ق.ظ

می‎گویند که اگه از هرکس عیبی بگیری همون بلا یا بدتر از اون سرت میاد شاید در نگاه اوّل ظالمانه به نظر برسه امّا بیاین از این قضیه به نفع خودمون استفاده کنیم به عنوان مثال من یادمه پارسال یکی از دوستان عزیز کنکور داشت می‎گفت نخوندم ، هیچی بلد نیستم تو آزمون‎های آزمایشی در و دیوار نگاه می‎کنم و آبمیوه می‎خورم بعدشم رتبه آزمون آزمایشی رو عمومی نمی‎کرد تو خصوصی که می‎پرسیدیم می‎گفت 24 کشور شدم می‎گفتیم خیلی خوبه که می‏گفت نه واسه رشته ما این اصلاً خوب نیست!!!

حالا که عیب ایشون رو گرفتم حالا می‎شه رتبه آزمون آزمایشی ما هم یک چهلم برابر بشه بشیم 24 یا اصلاً بدتر از اون بشیم 20  !!! بعد بیایم اینجا بگیم بد شدیم این واسه رشته ما خوب نیست :-؟



+امروز (در واقع دیروز) طلسم 10 ساعت خوندن شکسته شد.

++عوض کردن قالب به دلیل درست نمایش ندادن متن‎ها به علاوه حوصله و وقت نداشتن برای کلنجار رفتن با قالب برای درست کردنش بود.

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۱/۲۲
  • ۲۴۶ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۲)

طلسم :سوت
این مسخره کردنه من بودم الان؟! یا کسی دیگر بوده؟! :))
پاسخ:
مرسی بابت تذکّر غلط املایی :)
یادی از گذشته بود و همینطور غم نوشته از وضعیت موجودم بطوریکه کسی اونطورا ناراحت نشه.
البته بدمون نمیاد که رتبمون 24 شه و ...

+راستی‌ خوب همه‌چیز یادم مونده؟ (رتبه ، آبمیوه و در دیوار نگاه کردن)
  • سروش شهباز نسب
  • سلام
    بدت نیاد فکر کودکانه هم نبود معلوم نبود که چی هست
    به منم سر بزن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">