خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

تبریک تولّد به یک وبلاگ

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰ ب.ظ

نه اینکه بگویم سرمان شلوغ است یا فرصت نداریم ، ذهن قدرت تکلّم رو از دست داده بود.

الان هم بیشتر از اینکه بتونم دارم سعی می‌کنم بنویسم ، هرچی از آب در بیاد بهتر از ننوشتنه احتمالاً :D

راستش ایشون رو درست نمی‌شناسم علّت دنبال کردن وبلاگشون بیشتر نوشته‌هایی از ایشون هست که به زندگیم رنگ خدا می‌پاشه. حس تظاهر به آدم دست نمی‌ده و بنظر میاد انسان مودبی باشند...

اصلاً به من نوشتن نیامده :))

ترجیح می‌دم یه آهنگ دلنشین  به ایشون تقدیم کنم البته آهنگ از ابی نیست :-"

دریافت آهنگ

امیدوارم که همیشه موفّق و سربلند باشند.

تولّد وبلاگشون مبارک.

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۱/۲۹
  • ۷۱۳ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۲)

ممنون از این هدیه و آهنگ فوق العاده زیبا :-)))
پاسخ:

خواهش می‌کنم ، خدارو شکر خوشتون اومده

J


خوش به حالشون! از اون آهنگ خوبا کادو گرفتن :ایکس
پاسخ:

:)

بنظرم آهنگ خیلی ریسکی بود ، خیلی‌ها آهنگ‌های من رو دوست ندارند. 

واسه همین یه آهنگ خیلی عامه پسند هدیه دادم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">