خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

سکوت اجباری

جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۲۶ ق.ظ

چند روز دیگه اسکار هست و دوست دارم درمورد آهنگسازهاش بنویسم 

چند روز بعدش مهسا خانوم می‌ره مشهد ودوست دارم نوشته‌اش رو بخونم و نظر بدم

و خیلی چیزهای دیگه که هست و خواهد آمد و دوست دارم بنویسم 

امّا گاهی وقت‌ها دنیا خیلی بی‌‌رحمه

واسه نوشت چشم‌هایی نیاز هست که مانیتور رو ببینه

من چیزی نمی‌نویسم تا زمانی که به یاری خدا حالم بهتر شه ناراحتی که به وضوح تو چهره دوستان دانشگاهی دیدم پاک کنم .

پس نمی‌نویسم (فقط هفته درسی آپدیت میشه) البته اگه بتونم مطالبتون رو می‌خونم (بینتون هستم امّا صحبت نمی‌کنم یکم هم وینسنت رو همونطور که تو دنیای واقعی هست تجربه کنید. )

یه آهنگ براتون گذاشتم البته بگم به هیچ عنوان قرار نیست این وبلاگ بشه محل آپلود کردن آهنگ‌های انتخابی من ، هیچ اعتقادی به اشتراک گذاشتن آهنگ‌هام نداشتم ، ندارم ، نخواهم داشت. (بجز زمان‌های خاص خودم)

دانلود

راستی یادتون نره برام دعا کنید.

تشکّر

(نظرات این پست بدون تایید نمایش داده میشه)

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۲/۰۷
  • ۳۴۱ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۵)

هیچ وقت نمى شنوید ورزشکارى در حادثه اى فجیع حس بویایى اش را از دست بدهد. اگر کائنات تصمیم بگیرد درسى دردناک به ما انسان ها بدهد، که البته این درس هم به هیچ درد زندگى آینده مان نخورد، مثل روز روشن است که ورزشکار باید پایش را از دست بدهد، فیلسوف عقل ش، نقاش چشم ش، آهنگساز گوش ش و آشپز زبان ش. 
درس من؟ من آزادى ام را از دست دادم...


+ زود خوب شید. 
پاسخ:
مطالعات من پیش شما لُنگ می‌اندازه :)

چرا؟؟ چی شده؟ کی ناراحته؟...ببخشید دیر به دیر میام...
پاسخ:
چیزی نشده پست بعدی گویا هست :)
با آرزوی سلامتی. سلامتی خیلی مهمه، خیلی. هیچوقت اجازه نده بخاطر یه چیزی سلامتی ت به خطر بیافته.
پاسخ:
تشکّر :)
۱. پاسختون به کامنت قبلی:))))))))))))

۲. چی شده؟؟؟ چه بلایی سر چشمتون اومده؟؟

۳. خیلی ذوق کردم اسم خودمو دیدم...

۴. خوب شین زود و برگردین پیشمون :)


پاسخ:
بلایی سر چشمم نیومده تو پست بعدی کامل توضیح دادم
  • مهندس رضا عباسی
  • سلام
    وبت عالیه
    به ما هم سر بزن
    ممنون
    پاسخ:
    احتمال اینکه شما این پست من رو خونده باشی برابری می‌کنه با احتمال اینکه من به وبلاگ شما سر بزنم
    :|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی