خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

نوروز

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۱۸ ق.ظ

سلام

می‌دونم یه فصل تکرار و لحظه‌های تکراری هست و احتمالاً خیلی‌ها مثل من سال 94 خوبی رو نگذرونده باشند شاید هم خیلی بد گذرونده باشند و حتِّی بدتر از من.

واسه من که سال 94 سال سختی بود ، از همون ابتداش تا دیشب. پیدا کردن جملات برای توصیفش سخته. دیشب نه عید رو باور داشتم نه تغییر نه امید. هیچ کدوم از اون 200-300 گیگ آهنگ بهم آرامش و امید رو برنمی‌گردوند حتِّی یک تغییر حس کوتاه. نه تنها خودم رو آزار دادم بلکه اطرافیان و حتّی کسانی که نمی‌شناختمشون رو با زبون تند شده‌ی خودم کمی تا قسمتی رنجوندم.

امّا صبح به این فکر می‌کردم که نوروز یکی از بهترین سنّت‌های ما هست که یادآوری می‌کنه ارزش خانواده و فامیل ، با هم بودن ، شاد بودن و تلاش برای بهتر شدن. از چندین روز قبلش خودمون رو آماده می‌کنیم واسه ازنو کردن ، برای شروع یه تلاش دیگه واسه ایجاد یه سال نو و بهتر.

نه اون ناراحتی‌ها فراموش شدن و نا قراره یک شبه همه مشکلات من و دیگران حل بشه.ولی فکرمی‌کنم قشنگ باشه که همه با هم تلاش کنند واسه بهتر کردن زندگیشون و حل کردن مشکلات خود و دیگران.

به امید که سال نو پر از سلامتی و موفّقیّت برای برای هممون باشه.

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

سال نو مبارک  :)

عیدی

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۱/۰۱
  • ۲۷۳ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۳)

  • امیررضا شهابی
  • سلام
    سال نوی شما هم مبارک باشه...
    امیدوارم سال خوبی رو در پیش داشته باشید ‎:)‎
    پاسخ:
    مرسی 
    همچنین شما :)
    سال نو مبارک. [یکى از چیزایى که خیلى به ش فکر مى کنم لوث شدن این جمله ى خیلى با مسماست که جایگزینى به این خوبى براش نیست تا بشه به جاش به کار برد. امّا شما از طرف من یه چیز از ته دل بدونیدش نه روتین.]
    به امید این که سال نو پر از سلامتى و موفقیت براى همه مون باشه. :دى
    پاسخ:

    بعضی چیزا با تمام تکراری بودنشون قشنگه ، همون‌طور که دعای یا مقلب‌القلوب قشنگه و اینقدر زیباست که بهتر از اون پیدا نمی‌کنم :)

    مرسی که سال نو تبریک گفتید :)

    ان شاء الله :دی

    ایشالا سال خوبی باشه واستون :)
    عیدی خیلی خوبی بود. زیبا بود. (البته فکر می‌کنم قبلا بهم داده بودیدش)
    پاسخ:

    مرسی :) همچنین شما

    فکر نمی‌کنم‌ها من 7 ماه پیش این آهنگ انتخاب کردم و تو گوگل درایو هم نداشتمش :-؟

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">