خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

هرکسی زیبایی خود را دارد

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۴ ب.ظ

یه چند وقت پیش بود داشتم فکر می‌کردم چه کسی این معیار رو تعیین کرده که  خانوما زیبا اونایی هستند که هیکلشون مثل ساعت شنی هست یا چهره‌ای با چشای فلان رنگ ، مژه‌هایی به فلان بلندی و یا دماغ که فلان مدل عمل شده باشه و...

و همچنین برام سوال بود که چرا همسن و سال‌های خودم اینقدر به مُد علاقه‌مند هستند ، در واقع طی تجربه 4 ساله دانشگاه به راحتی می‌شد تشخیص بدی الان چی مد هست یه زمان از این عینک بزرگ‌ها بود ، یه زمان از این کت مشکی‌های بلند که حتّی اون پسرای بسیجی هم این مد رو دنبال می‌کردند و یا این آخری که خاطرم هست ای بود که جوراب نپوشند پاچه شلوارم بالا باشه که معلوم نباشه جوراب نپوشیدند.

در واقع برای من این حجم از تلاش برای دیده شدند قابل درک نیست :)) و اصلاً چرا این معیارها معنیش اینه که از لحاظ تیپ باحال هستند یا اون معیارها معنیش اینه که زیبا هستند.

معتقدم که هر آدم زیباهای خاص خودش رو داره و زیبایی دلنشینه که به سیرت آدم باشه.

مخالف بدن سالم ، ورزش یا از این قبیل مسائل نیستم صحبتم اینه انگار یه سری شرط‌ها تعیین شده که اگه آدم به این شرط‌ها رو آدم دارا نباشه ، اون ادم دیگه زیبا نیست و یه جور خود کمبینی تو این آدم‌ها بوجود میاد در صورتی که اینطور نیست و آدم باید خودش رو همینطور که هست دوست داشته باشه و در جهت بهتر شدنش پیوسته در حال حرکت باشه. ( به هر حال هرکس در کنار اشکالاتی که داره یه سری نقاط مثبت هم داره و نباید با نادیده گرفتن نقاط مثبت و بزرگ کردن اشکالات خودش زندگی رو برای خودش جهنم کنه.)

چند روز پیش بود یه موزیک ویدیو داشت پخش می‌شد که یه جورایی همون حرف‌های من رو می‌زد پیشنهاد می‌کنم که حالا اون رو نمی‌بینید حداقل آهنگش رو گوش بدید قشنگه :

John Legend - You & I (Nobody in the World)


خیلی این قسمتش ابتداییش رو دوست دارم که می‌گه :


Try on every dress that you own
You were fine in my eyes, a half hour ago
  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۵/۰۶
  • ۲۲۲ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۲)

آره آ.
من حس می کنم حتا اگه ما نخوایم هم دیده بشیم به این شیوه ها، واقعا" در امان نیستیم و این به نظرم خیلی اذیت کننده ست. 
پاسخ:
گفتین در امان نیستیم من یاد مُد جوراب پا نکردن افتادم 
تو سرسرای دانشگاه بودم دیدم یکی از پسرا جوراب پاش نیست و پاچه شلوارشم بالاست ، تو دلم گفتم چقدر این طرف ضایع هست بعد وسوسه شدم برای بعضی بچّه‌ها تعریف کنم امروز چه صحنه‌ی مزحکی دیدم ولی بعدش پشیمون شدم ، گفتم شاید اونا هم این طرف دیده باشند غیبت نشه و غافل از این بودم که خیلی‌ها اینطوری تو دانشگاه رفت و امد می‌کنند و چه بسا من می‌رفتم پیش نقی و شروع به تمسخر اون فردی که تو دانشگاه دیده بودم می‌کردم غافل از اینکه خود نقی هم اینطوری تو دانشگاه لباس می‌پوشه و الکی الکی دعوا درست می‌کردم. :))

(من به تیپ بچّه‌ها و اینکه چه کسی چه ماشینی داره و ... اصلاً توجه نمی‌کردم و این مورد هم اتّفاقی متوجه شدم)
  • فاطیما کیان
  • یک قالب انسانی درست کردن و میخوان همه اندازه ی اون قالب در بیان و بعد اعتراض میکنن که چرا همه توی خیابون شبیه هم شدن و از اینور میبینی وقتی طبق مد نباشه کسی بهش میگن بدتیپ یا زشت یا عادی ! عجیبه ! 
    پاسخ:
    احساس می‌کنم یه جورایی طرز فکرشون اینه که خواهی نشوی رسوا، همرنگ جماعت شو
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">