خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

آهنگ بهتر از قهوه

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۱ ب.ظ

در روزهای نه چندان دور برام زمان خیلی مهم بود نه تنها یک روز یا حتّی یک ساعتش برام مهم بود بلکه دقیقه‌هاش هم مهم بود که چی کار کنم و اون موقع برای اینکه از پس درس‌هام بر بیام و به همه کارهام برسم پیش میومد که مجبور بشم تا ساعت 3 یا 6 صبح بیدار بمونم و بعدش 8 هم سر کلاس حاضر بشم و خب بعضی از این شب‌ها واقعاً سخت بود مخصوصاً وقتی که قرار بود مسئله حل کنم.

شب‌هایی بود که من به زور آهنگ بیدار میموندم (من اصلاً چایی و قهوه روم تاثیر نداره و خواب پرونم نمی‌کنه)

دانلود نمونه آهنگ 

الان خواهرم ازم می‌پرسه تو کی می‌خوابی؟(خیلی کمتر اعضای خانواده می‌خوابم)

جواب این سوالش رو می‌تونم بدم ولی جواب سوال خودم رو نمی‌تونم بدم

سوال :

وقتی نخوابیدی دقیقاً داری چی کار می‌کنی؟

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۵/۳۰
  • ۲۳۷ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۱)

  • فاطیما کیان
  • من که تازگی ها روز میشه بعد میخوابم :))
    پاسخ:
    من مجبور بودم که این کار میکردم ولی اصلاً تو حالت عادی این کار نمیکنم پون خواب شب خیلی مهمه الان حتماً سعی میکنم 
    12-3 رو حتماً خواب باشم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">