خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

ما با اخلاقیات کارمون پیش نمیره :))

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۵۸ ب.ظ

نمیدونم کلیپ رویا رو دیدید یا نه 

کلیپی که من تقریباً توی جاهای خیلی متفاوتی دیدم که اشتراک گذاشته شده 

و خب من کانال یوتیوب کسی که این کلیپها رو میسازه دنبال میکنم و تو این فکر بودم وقتی این همه ملّت علاقه نشون میدن و نیاز دارند به این کلیپ ها 

بیام بقیه کلیپ های ایشون و یا افراد مشابه ای که این کلیپ ها میسازند رو زیرنویس کنم و تو اینترنت پخش کنم

به اون شخص ایمیل دادم که میخوام این کار کنم و حتماً ذکر میکنم که این کلیپ رو تو ساختی و بیان کانالت دنبال کنند آیا اجازه میدی؟

گفت :

خیر

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۶/۰۲
  • ۳۵۷ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۳)

  • امیررضا شهابی
  • اتفاقا یه مدتی خیلی دنبال زیرنویس شده فیلمای این کانال بودم...
    پاسخ:
    برای بعضی‌هاش زیرنویس انگلیسی من دیدم.
    من با چندتا از دوستام صحبت کرده بودم که اگه شد یه تیم باشیم و از کانال‌های مختلف استفاده کنیم ولی متاسفانه از بالا اجازه داده نشد :دی
    راستی، همچین کلیپهای خوبی رو چطور پیدا میکنید ؟ :دی من اصلا فیلم نمیبینم، برای همین نمیتونم کلیپهای خوبی هم پیدا کنم! :)
    پاسخ:
    شما یه سرچ کنی motivational video  می‌تونی یه عالمه از این کلیپ‌ها ببینی ولی خب همشون خوب نیستند باید چند تا ببینی تا یه خوب توش پیدا کنی  ;-)
    :| خیلی غیرعادیه که اصلا نه گفتنش رو درک نمیکنم؟
    پاسخ:
    خب احتمالاً طرز فکرش این بوده وقتی من فیلماش آپلود کنم بازدید از فیلم‌های خودش کم میشه و فیلم‌های یوتیوبش کمتر لایک میشه 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">