خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

این بار باید بشه

جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۳۱ ق.ظ
فکر کنم انسان نباید زیر قولش بزنه به همین علّت یه برنامه چیدم و همینجا اعلامش میکنم :
تا 3 روز تلگرام نمیام
تا 7 روز وبلاگ نمیام
تا 14 روز فروم نمی‌رم
تا 21 روز سایت دانلود فیلم رو چک نمیکنم
روز 35 ام دانلود ترک محبوب به عنوان جایزه
روز 40 ام رونمایی از حاصل کار.
  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۸/۰۷
  • ۳۶۱ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۱)

من اعلام میکنم که میخوام با همین روند انجامشون بدم :))) منهای اون 21 روزه که برای من دانلود فیلم نیست،یه جاییه که هر روز چکش می کنم :|

به عنوان جایزه میرم یه کتاب جدید می خرم :))
ببخشید همینطوری خودمو سهیم کردم تو این ایده. 
من میرم تا 7 روز بعد محو بشم!
پاسخ:
سلام 
ببخشید من یک هفته‌ای نبودم که نظر ها رو تایید کنم.
امیدوارم خبر خرید کتاب رو از وبلاگتون بخونم :)
موفّق باشی ;-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">