خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

رو که نیست سنگ پای قزوینه

شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹ ب.ظ

سر یکی از درس‌ها همکلاسی محترم گفتند که بیا هم گروه شیم و ...

منم گفتم ترم اوّلی نیام روش رو زمین بندازم و قبول کردم در صورتی که گزینه‌های خیلی بهتری داشتم بعدش حالا 2 هفته گذشته و هرکس هم از ما پرسید گفتیم با ایشونیم و ایشون هم تا هفته پیش داشتم واسه پروژه باهاش هماهنگ میکردم الان که 3 روز مونده به تحویل موضوع پروژه به استاد ، بهم گفتش که با یکی دیگه هم‌گروه شده 

خیلی ساده خیلی راحت

منم هیچی نگفتم و به رو خودم نیاوردم  بعدش امشب میخوام تمرین بنویسم و شدیداً توی وقت کم خودم موندم زنگ زده گفته بیا پیشم دلم گرفته منم جوری که بهش برنخوره پیچوندمش امّا خودش اومده پیشم 

حالا من باز مهمان نوازی رو تا اونجا که تونستم به جا آوردم  ولی به من چه هُم سیک شدی  برو پیش یه نفر که نپیچونده باشیش 

امیدوارم خودش فهمیده باشه درس دومی که باز خودش گفته هم‌گروهی بشیم ، هم‌گروهی شدنمون منتفی شده و دنبال یه نفر دیگه باید باشه چون دیگه من به هیچ وجه باهاش قرار نیست هم‌گروهی بشم و قرار نیست هم بهش این رو اطّلاع بدم خودش دیگه باید فهمیده باشه :|

----------------------------------------------------

بعدا نوشت :

امروز گفت واسه اون یکی درس یه کاریش بکن (پروژه اون یکی درس) منم خیلی رک گفتم دیگه هم‌گروه نیستیم

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۹/۲۰
  • ۲۷۱ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۲)

  • امیررضا شهابی
  • کاش لااقل رک و راست بهش میگفتید که کارش بد بوده...
    بعضیا انگار شعور ندارن!
    پاسخ:
    بد بودنش بدهی بوده ، بیخیال
    هرچی خیره ان شاء الله
    این طرف وقتی بهش گفتم داخل درس دوم دیگه هم‌گروه نیستیم کلی بهش برخورد میخواست قهر کنه :))
    دقیقا از اون وقتهاست که ادم فکر میکنه داره چوبِ اخلاق و رفتار خودش رو میخوره !
    پاسخ:
    بله متاسفانه :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">