خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

سوال‌های اتاق ما

چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹ ب.ظ

معمولاً در سوال‌های اتاق شرکت نمی‌کنم

سوال‌هایی از قبیل تا حالا عاشق شدی؟ و امثال‌ اون‌ها

ولی امشب شرکت کردم در واقع اوّل خودم پرسیدم که قدیمی‌ترین خاطره‌ای که به یاد میارید چی بوده؟(خودم جواب ندادم البته :| )

سوال اونا این بود چه اتّفاقاتی بنظرت تاثیر مهمی توی زندگیت داشتند؟(مثبت یا منفی فرق نداره):


خب اوّلینش که یادم میومد تیزهوشان قبول شدن بودش و دومیش برای المپیاد خوندن بود؛ طبیعی هست که همه‌اش رو نگفتم و قرار هم نبود بگم ولی همون تیزهوشان و المپیاد زمینه‌ساز تفاوت من فعلی با گذشته شد در واقع یادی کردند که چقدر اوّل ترم هم‌اتاقی‌ها دید منفی نسبت به من داشتند که این الان با خرخونیش ما رو خفه می‌کنه و خب من اطّلاع نداشتم اونا همچین دیدی دارند ولی الان بهتر درک می‌کنم که چرا خیلی خوشحال می‌شدند از خراب کردن‌های من انگار یکی از اون بچّه‌هایی که تو کارشناسی نمودار می‌شکونده رو ببینند که الان وضعش خراب شده و دلش خنک شده به هر حال خوبه که روند صعودیم دارم طی می‌کنم. و شاید همین یک ماه باقی مونده از دستم کلافه شدند.

=========

الان یادی از گذشته‌ها کردم چقدر دوست داشتم تابستون‌های ابتدایی که تا صبح تو اتاق بیدار میموندم توی اون گرما زیر پنکه اتاق (توی هال کولر روشن بود) تن‌تن و میلو می‌خوندم :)

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۳/۱۰
  • ۲۹۴ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۲)

نه بابا اصن نمیشه -_- دفعه بعد رو سوال پرسیدنت حساب نمیکنن :))) فکر میکنن بازم میخوای گولشون بزنی :))
پاسخ:
تو دیگه سابقت خیلی خرابه
من خیلی کم حرف میزنم. مگه اینکه احساس راحتی کنم.
منم خوشم میاد یه چیزی بپرسم اما خودم جواب ندم، اما چون میدونم وقتی یه چیزی میپرسی کاملا ازت انتظار میره که اول جواب بدی، خیلی جلو خودمو میگیرم چیزی نگم :))))

راستی "هال خونه" رو نباید اینجوری نوشت؟ (فکر کردم چون "حال" معنیِ حال و احوال میده،پس نباید استفاده ش کنیم!!! منبعی ندارم :) )
پاسخ:
ببین تو جمع مطرحش نکن یه نفر رو مورد خطاب قرار بده ازش بپرس بعد یکم صبر کن. یه نفر اگه خیلی مشتاق باشه خودشم جواب میده و بعد همینطور بحث ادامه پیدا میکنه توسط بقیه.
اگه هم همچین شخص جانفشانی پیدا نشد خودت یکی دیگه مورد خطاب قرار بده تا موقعی که یه شخص سه پیچ پیدا نشه به خودت گیر بده در امانی اون موقع هم نخواستی جواب بدی از زیر زبون تعداد قابل توجهی جواب کشیدی :دی
بله حق با شما بود درستش کردم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">