خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

دوست جدید

چهارشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۱۷ ب.ظ




برگاش زرد شدند خیلی حال و روز خوبی نداره ولی زنده هست و نفس می‌کشه.

درکش می‌کنم.

پیش من چند روزی امانته.

یک روز در میون میرم باهاش درد و دل می‌کنم دستی روی برگاش می‌کشم بهش آب میدم و بهش امید می‌دم که تو رشد می‌کنی و سبز میشی سعی می‌کنم لحن امید دهنده من رو تنفس کنه.

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۳/۱۷
  • ۲۱۲ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۱)

چقدر تو خوبی :| جدی میگم! 
من یه کاکتوس خودم خریده بودم. اینقدر بهش نرسیدم که از دست رفت!!!
پاسخ:
خیلی ممنونم از حسن نظرت :)

خدا رحمتش کنه :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">