خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

سمینار هم گذشت

يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۴۴ ب.ظ

من دیشب اون پست موقت دادم بعدش لپ‌تاپ یه دفعه کرش کرد ، صفحه آبی اومد ، restart شد و کلی از انیمیشن‌های powerpoint پرید تهش ساعت 1:20 خوابیدم.

صبح اینقدر استرس داشتم یه ایستگاه زودتر پیاده‌شدم :))

گفتم یه ایستگاه هست دیگه پیاده می‌رم بعد از 7 دقیقه پیاده روی دیدم این ره که می‌روم به ترکستان هست و برگشتم دوباره با BRT ادامه مسیر رو پیمودم.(در واقع اینقدر به زور پیاده شدم روم نشد دوباره همون لحظه سوار BRT بشم واسه همین از جلوی چش اون حاضرینی که به کاپو افتاده بودن کمک کنند من پیاده شم دور شدم :)) )

صبح اومدم ارائه بدم دیدم توی فهرستم یه مورد اضافیه خدا رو شکر حواسشون نبود سری فهرست رو رد کردم :))

خیلی استرس داشتم درسام می‌لرزید.

تهشم ازم غلط املایی گرفتند:))

من برای هزارم کلمه ضبط رو اشتباه نوشتم.(چند بار هم توی وبلاگ اشتباه نوشتم)

خدارو شکر ارائه‌ام قابل قبول بود.

فقط ناراحت شدم چونکه گفتن احتمال داره ارائه‌ات جز کارهای نمونه بشه که برای سال بعدیا ارائه بدی که یاد بگیرند.

فکر نمی‎کردم در این سطح باشه. یعنی دوست داشتما ولی خود باوری نداشتم اگه میدونستم بیشتر تلاش می‌کردم :(


آرمش‌بخش :)

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۴/۱۸
  • ۲۰۱ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۱)

به به، خبرایِ خوب می‎شنویم :)) *_*
تبریک می‎گم کلا.
پاسخ:
مرسی :)

تا 28 ام منده تا تابستون من شروع بشه د:
(شایدم 2 مرداد)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">