خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

کاخ سعدآباد 1

جمعه, ۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۳۰ ب.ظ

این هفته تنها نقطه خوبش رفتن به کاخ سعدآباد بودش هرچند که مجانی بودش امّا به واسطه بیرون رفتن با یکی از دوستان 40 تومن هزینم شد. یعنی من پشت دستم داغ کنم تا یک ماه آینده باهاش بیرون برم.

قبل از هرچیز بگم پسره ولی فکر کنم من در قالب دوست‌پسرش بودم چون تمام مسیر غرغر میکرد. همش با تاکسی جا‌به‌جا شدیم و من 2 برابر اون هزینه کردم.

تنها خوبیش این بود از عکس گرفتن خیلی خوشش میومد و منم دوربین نداشت.

مرسی که غرغرهامو تا اینجا خوندید :))

توی کاخ سعدآباد آثار هنری خیلی خیلی  عالی دیدم دلم میخواد چندین پست در مورد اونجا بنویسم فعلاً برای اینکه طلسم ننوشتنو بشگونم و قلمم خشک نشه یکم کوتاه در موردش بنویسم.

یکی از موزه‌های جالب اونجا موزه استاد فرشچیان هست.

آثار خیلی متنوع و جالبی اونجا بودش که من خیلی دوست داشتم و اگه هم مسیر گرامی غرغر نمیکرد و یه ذره ذوق هنری داشت زمان خیلی طولانی اونجا مبهوت همونجا به تصاویر خیره میشدم.

تصویر زیر یکی از آثار استاد هستش.

عنوانش فکر کنم زشت و زیبا بودش.

شاید تو نگاه اوّل خانمه زیبا و آقا زشت بنظر بیاد ولی اگه یکم بیشتر به تصویر نگاه کنید.



هر شخص داره اون یکی رو میکشه و آقا داره برای خانوم چهره زیبا میکشه و خانوم برعکس. 

در واقع اگه به درون اون‌ها نگاه کنید ین تضاد رو می‌بینید که درون آقا برخلاف چهره‌اش زیبا هست و درون خانوم زشت. حالا نمیدونم تفسیرهام چقدر درست یا غلطه دیگه گفتم نظرم اشتراک بذارم :دی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۷/۰۷
  • ۳۴۲ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۱)

چه تفسیر جالبی اتفاقا 
لذت بردم
پاسخ:
خوشحالم خوشت اومده :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">