خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

خون من در رگ‌های او

پنجشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۲۷ ب.ظ

-1 روز بود که تو فکرش بودم با توجه به اینکه هفته آینده ماه رمضانه برم خون اهدا کنم یا نه (می‌ترسیدم ضعیف بشم و بدنم برای روزه نکشه)
امروز صبح توی خواب و بیداری یه پیامک اومد که اهدا کننده گرامی عزیزانی به گروه خونی شما نیاز دارند لطفا در اصرع وقت به مکز اهدای خون مراجعه نمایید.
خب من شب رفتم و از مسئولی که معاینه می‌کرد پرسیدم این پیامک که دادید یعنی واقعی نیاز دارید؟
گفتش که همیشه خون کم هست و هرچند وقت یه بار هم فراخوان می‌دیم.
گاهی کمک‌ کردن، محبت کردن آنچنان زحمت یا هزینه بالای نیاز نداره کافیه که بخواید دست یاری به کسی برسونید یا دلی رو شاد کنید.
اینکه توی پایتخت بگن همیشه خون کم داریم شاید معنیش این باشه تو شهرهای کوچیکتر که جمعیت کمتره خون نیاز بیشتری باشه.
به هر حال می‌دونم آقایون راحت‌تر از خانوما امکان اهدا خون دارند. پس فرصت کمک کردن رو از خودتون نگیرید. همین فردا پاشید برید مرکز انتقال خون و اگه بار اولتون باشه یه نمونه خیلی کم ازتون می‌گیرند و یک ماه دیگه باید برید خون اهدا کنید.      

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۲/۲۰
  • ۲۱۵ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۱)

👌👌👌👌
پاسخ:
:) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">