خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

موسیقی نوشت 10

شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۳۰ ق.ظ
دسته‌ای از موسیقی‌هایم لالایی‌هایی به زبان‌های متفاوت و یا حتی بیکلام هستند. ولی همشون از دل نوای آرامش سر می‌دهند. شب‌هایی که از دلگیری خوابم نمی‌بره گوش می‌دم سبک بشم.
می‌گذره و نباید بیش از حد ناراحت بود.
یکیشون که لالایی کوردی هست اشتراک می‌ذارم. ترجمش کامل نیست اگه کسی بلد بود ممنون میشم بهم اطلاع بده.
 لالایی لالایی آرامش وجودم
لالایی بچه ی شیرینم لالایی
ای بچه ی کوچولوی شیرینم
لالایی بچه ی خیلی قشنگم
من مثل باغبانم
صد بار آرزو میکنم مامان تو بودم
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۳/۰۵
  • ۲۶۲ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۱)

سلام.
اینو دانلود کرده بودم و گوش دادم، یادم رفت نظرم رو درموردش بگم.
قشنگ بود و حس خوبی بهم داد. یه لحظه آرومم کرد.
البته الان دارم بهش گوش نمیدم، فکر کنم به حالِ الانم نمیخوره :|
پاسخ:
سلام
:)
فکر کنم وقتی که سرتو بخوای بذاری روی پای کسی تا نوازش کنه و آروم باشی بیشتر که حس و حال آدم بیشتر بخوره.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">