خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

دوست چند ساله

سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۳۲ ق.ظ
الان 2 روزه که بازی کامپیوتریم به دلایل نامعلومی خراب شده و بالا نمیاد و منم هرچی بازی رو پاک و نصب میکنم فایده نداره. حوصله هم ندارم ویندوز عوض کنم.
و در آخرین حرکت نمی‌دونم کی و چه موقع دستم به چه دکمه‌ای خورده ولی یه دفعه دیدم rosseta stone بعد از چند ماه اجرا شده. قشنگ لپ‌تاپم داره در نقش motivator عمل می‌کنه.
دوست عزیز چندین و چند ساله‌ام. می‌دونم نگرانی، خودم هم نگرانم دیگر اطرافیانم هم نگرانند :)) به هر حال قدردانی می‎کنم و تشکر می‌کنم بابت تمام این سال‌هایی که بیشتر از هر انسان دیگه کنارم بودی. از لحظه‌های تلخ و شیرینی که کنارم بودی و با دوربینت ثبت کردی تا موسیقی‌هایی که با هم گوش دادیم و فیلم‌هایی که با هم دیدیم فکر می‌کنم تو بیشتر از هر انسان دیگه اشک‌ها و لبخند‌های و سردگمی‌های منو طی 5 سال اخیر دیده باشی.
خب رفیق نگران نباش من فقط نیاز دارم درایو هام رو پاک‌سازی کنم و حالا دیگه تهش شاید سیستم عامل عوض کردم. 
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۴/۰۴
  • ۱۹۲ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۱)

:)
پاسخ:
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">