خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

life

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۲۷ ب.ظ
شاید درست نباشه که برای نوشتن آهنگ‌های لودویکوی عزیز اینقدر عجولانه قدم بردارم و شاید سال‌های آتی با قلمی که شاید پخته‌تر باشه بنویسم. البته که اون این متن‌ها رو احتمالاً هیچ وقت نمی‌خونه :( امیدوارم تا عمری برای من هست باعث شنیده شدن بیشتر کارهاش باشم. البته که به زندگی شنونده رنگ می‌بخشه.
آهنگ Life یکی از آهنگ‌هایی او هست که هیچ وقت از تازگیش کم نمی‌شه؛ البته برای من اغلب آهنگ‌هاش به این صورت هست ولی خب حس می‌کنم این آهنگ برای عموم مردم هم اینطوری باشه :))
Ludovico Enaudi

برای من ابتدای آهنگ مثل یه آب بازی تابستونی می‌مونه. یادآور شادی‌های شیرین کودکانه هستش. پس از اون قدم به قدم به سمت دنیای بزرگترها قدم بر‌می‌داریم و حین آموختن از تجربه‌های نو لذت می‌بریم. البته که مسئولیت‌های انسان به طور صعوی افزایش پیدا می‌کنه. یه مقدار زندگی سرعت می‌گیره، یاد می‌گیریم بهتر از زمان استفاده کنیم و ارزش خیلی از چیزها رو بهتر می‌دونیم. وسط‌های آهنگ مثل زمانی هست که آدم به بلوغ کامل فکری رسیده باشه و پر از دغدغه باشه حتی دیگه اون نفس‌گیری که در زمان 1:42 رخ می‌داد الان با همراه با دغدغه‌های فکری بیشتری همراه هست نه زندگی از سرعت خودش کم می‌کنه و نه از دغدغه‌های انسان کم می‌شه. اوج زندگی انسان در پویا بودنشه در این حالته که زیبا، زنده و با شکوه هست. در پایان دوباره اون ندای کودکی برای ما نواخته می‌شه که قشنگی‌های و طعم شیرین کودک بودن را از یاد نبریم. (شاید هم منظورش مرگ و شروعی دوباره باشه)
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۴/۱۷
  • ۱۶۹ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">