خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

در محاصره تبلیغات 2

پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۲ ق.ظ
خب اگه خاطرتون باشه قبلاً یه در مورد فیلم imitation game نظرم رو نوشته بودم و الان حس خوبی دارم که یه نفر رفته فیلم‌های بر اساس واقعیت رو زیر ذره بین قرار داده و خب نتیجه حتّی برای خودمم غیر قابل تصور بود :دی
طبق گزینه‌هایی که تو سایت بود با معیار افرادی که خیلی سخت‌گیر نیستند همه‌چی واقعیّت باشه و به قولی بالاخره فیلمه مستند نیست امتیاز واقعیت بودن این فیلم :
و با معیار اونایی که فقط حقایق براشون قابل قبوله امتیاز واقعیت بودن این فیلم :
خب امیدوار این سایت برای فیلم‌های آینده هم حساسیت به خرج بده حداقل من برای انتخاب فیلم ازش استفاده می‌کنم :)

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۹/۱۱
  • ۲۶۸ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۳)

اهنگای خوبِ جان لجندی که من گوش دادم؛ glory (برای همون فیلم سلما که البته بعد از دیدن فیلمش می چسبه) و all of me هست :-)
پاسخ:
تشکّر :)
من فکر کنم یه کامنت به این پست داده بودم :/ 
حالا خلاصه،
جالب شد برام این قضیه درست بودن یا نبودنِ فیلما. اون پستِ لینک داده شده رو هم رفتم دوباره خوندم و کامنتهاشو. خوبه شما نگاه جدیدتو با ما به اشتراک میزاری :)) ولی ببخشید ما خواننده ها فقط مخالقیم :)) اخه من هنوز سر اون حرفم هستم که همه ی فیلما یه تبلیغی میکنن :/ ولی حرف شما رو قبول دارم که برای تبلیغ کردن نباید حقایق رو دستکاری کرد. 

این لیستشون هم جالب بود. و جالب تر اینکه جان لجند برای خوندن اهنگ همین فیلم سلما که از نطر راست بودن اینقدر زیاد شناخته شده، اسکار دریافت کرده! و اصلا به واسطه ی جان لجند من نشستم این فیلم رو دیدم :))
پاسخ:
برای من که چیزی نیومده.
خب باید یه چیز از جنبه‌های متفاوت دیده و نظر داده باشه تا با اشتراکش به یه چیز جدید برسیم واسه همین من از این دیدهای متفاوت و مخالفت‌های ناشیش استقبال می‌کنم :).
من از جان لجند گوش ندادم اگه آهنگ‌های خوبش رو معرفی کنید ممنون می‌شم. ;-)
چ باحال من اون سه تا فیلم اول لیست رو تو یه روز دیدم :)))) و دقیقا به همین ترتیب :))

سلما رو ک دانلود کردم صدا و تصویرش هماهنگ نبود کلی تلاش کردم جلو عقب بردم صدا شو، نشد اخر -_- پاکش کردم و دیگه هم نشد دانلود کنم :/ 
پاسخ:
ما شاء الله چه فیلم بازی هستید شما من شاید توی تابستون بتونم 2تا فیلم تو یه روز ببینم :دی
من بعد از دیدن این بررسی‎ها دوست دارم اوّل سلما رو ببینم و بقیش هم به همین ترتیب سایت :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">