خودمونی

اوّل کوتاه نوشته بود بعد دیدم اصلاً کوتاه نوشتن کم پیش میاد
اینجا باشه یه وبلگ خودمونی واسه کنار هم بودن من و چند دوست مجازی

بایگانی

که چی؟

سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۳۹ ق.ظ
راستش فکر می‌کرم این بار هم در آخرین پلّه‌ها گند زدم و یه سقوط آزاد دیگه به نقطه اوّل شده بعدش دیدم  ، نه خیر این سری موفّق شدم ولی خودم حالیم نبوده.
که بعدش با یه تراژدی رو به رو شدم 
ولی به هر حال 40 روز مورد نظر هم گذشت امّا همونطور که حدس می‎زدم برام لطفی که باید داشته باشه رو نداره فقط فهمیدم یه کاری که همیشه نشدنی بود از پسش بر اومدم البته فکر کنم رمز موفّقیّت این بود که قبل از اینکه خودم فکرش کنم 40 روز گذشت و اگه زمان رو درست می‌دونستم احتمالاً متوسل به هر کاری می‌شدم که این سری هم موفّق نشم.

وقتی اینجا اعلام کردم میام نتیجه کار رو نشون می‌دم قصدم بود این پوستر رو نشون بدم که هر روز مثل یه پازل بهش یه تصویر اضافه می‌کردم. ولی همونطور که حدس زده می‌شد انگیزه‎ای واسش نموند و این پوستر که می‌خواستم چاپش کنم و توی اتاقم بزنم یه تابلوی غم‌انگیز نیمه‌کاره بیش نیست.



هیچ هیچ هیچ 

نه انگیزه نه اشتیاق نه رویاپردازی 

می‌دونید؟ دوستانتون چه باشند چه نباشند چه بخواهید چه نخواهید چیزی رو توی شخصیّت شما به یادگار می‌گذارند حالا هرچند کوچک باشه مثل یه تیکه کلام. نفس آدم یه جوری این چیزا رو به خودش جذب می‌کنه.
می‌دونید؟ آدم‌های درونگرا عموماً توی دنیای واقعی جذاب نیستند ولی همونا که توی فیلم یا انیمیشن یا داستانی میاند جذّاب می‌شند چونکه شخص مجبور میشه که شخصیّت داستان رو زیر نظر بگیره ، و با پیچیدگیش دسته‌پنجه نرم کنه و شگفت‌زده بشه. ولی می‌دونه که نمی‌تونه همون آدم رو توی دنیای واقعی تحمّل کنه. باید درونگرا باشی تا رفتارها برات کاملاً عادی باشه و جذابیتش از روی فهمیدنش باشه و بخشی از خودت رو توی بخشی از اون ببینی.
می‌دونید؟ چیزی که الان من رو به جلو می‌بره فقط تعهدی هست که به خاطر گند ترم پیش به اندک‌ آدم‌هایی حس می‌کنم. و نمی‌خوام اجازه بدم توقف چند روزه به یک هفته برسه. و وقت نیست.

لجباز ، جنگنده بی‌هدف

=============
تعهدی ندارید که وقتی متنی رو متوجه نمی‌شید کامنت بذارید.
  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۲/۱۷
  • ۳۱۱ نمایش
  • Vincent Valantine

نظرات (۱)

چرا نیمه تموم؟ با خودتون بجنگید و تموم کنید این پوستر رو! نگذارید به کارهای نیمه تمام عادت کنید.
پاسخ:
من کار رو انجام دادم فقط عکس‌ها رو دیگه اضافه نکردم.
فقط به خودم ثابت بشه که از پسش بر میام وگرنه به خاطر مسئله‌ای که پیش اومد لطفی نداره.
این پوستر هم برای من یادآور خاطراه‌ای هست که تغییر نمی‌کنه و خوشایند نیست همیشه جلوی چشمم باشه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">